عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 13 مرداد 1401
بازدید : 67
نویسنده : سیم کارت

طب سنتی درمان زخم اثنی عشر را اصلاح سبک زندگی و رژیم غذایی و تغذیه مناسب می داند. رژیم غذایی سرشار از فیبر مانند غذاهای دارای:

1-جو دوسر

2-عدس

3-لوبیا

4-هویج

5-سویا

از دیدگاه طب سنتی ایرانی این غذاها می‌­توانند علت‌های به وجود آورنده زخم اثنی عشر را تا حد زیادی کاهش دهند.

بروز درد در قسمت فوقانی شکم دقیقاً زیر استخوان جناغ سینه یکی از علائم زخم معده و اثنی عشر است.

بیمار اکثر اوقات پیش از زمان معمول صرف وعده غذایی یا در صورت گرسنه بودن متحمل درد می‌شود، و حتی به دلیل درد از خواب شبانه بیدار می‌ شود.

طب بوعلی در این مقاله از بخش درمان بیماری با داروهای گیاهی به بررسی علت زخم اثنی عشر در طب ایرانی پرداخته است

 طب سنتی درمان زخم اثنی عشر

 

زخم های سیستم گوارشی، زخم های بازی بوده که در معده، مری و اثنی عشر (ناحیه اول روده) شایع هستند.

برخلاف باور عمومی، این زخم ها در اثر خوردن غذای تند یا استرس به وجود نمی آیند بلکه نوع خاصی از باکتری به نام هلیکو باکتر پیلوری اصلی ترین عامل ایجاد زخم های سیستم گوارشی است.

مصرف طولانی مدت داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) مانند ایبوپروفن (ادویل) نیز می تواند موجب بروز زخم معده و اثنی عشر شود.


تاریخ : پنج شنبه 13 مرداد 1401
بازدید : 65
نویسنده : سیم کارت

خرید سیم کارت های سازمانی همراه اول که یکی دیگر از سیمکارت های این اپراتور می باشد در بین متقاضیان این اپراتور مخاطبان خود را دارد.  اپراتور برای رفاه حال مشترکان خود، اقدام به فروش سیم کارت­ های سازمانی کرده است. خرید سیم کارت سازمانی کمک می­کند تا در یک سازمان، هزینه‌ها بهتر مدیریت شود. این سیم کارت­ها قیمت مناسب­تری داشته و خدمات آن­ها با قیمت مناسب­تری عرضه می­شود. امکان ارائه شماره­های متوالی برای سیم کارت­های سازمانی وجود دارد. مدیران سازمان‌ها می­توانند امکانات سیم کارت­های سازمانی را بر حسب نیاز نیروی انسانی، به صورت متفاوت تعریف نمایند. روز به روز تعداد سازمان­هایی که تمایل به استفاده از این سیم کارت­ها دارند، بیشتر و بیشتر می شود.


تاریخ : دو شنبه 3 مرداد 1401
بازدید : 60
نویسنده : سیم کارت

خرید سیم کارت‌ ها دائمی همراه اول در بین سایر  اپراتورهای تلفن همراه از متقاضیان بیشتری برخوردار است. کابران همراه اولی قطعاً باید  با نحوه پرداخت قبوض این اپراتور آشنا شوند. یقینا همه ی کاربران این سیم کارت ها می دانند در صورت عدم پرداخت به موقع صورت حساب تلفن همراه، سیمکارت آنها یک طرفه و در آخر قطع می گردد. جهت جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند بهتر است تا شما با روش های مختلف پرداخت بدهی خط خود آشنا شوند تا به راحتی بتوانند، نسبت به پرداخت بدهی خط 0912 خود اقدام کنند.  در واقع اپراتور همراه اول با ایجاد این روش ‌های جدید تلاش می کند تا بتواند با استفاده از خدمات خود راحتی را برای مشتریانش به ارمغان آورده و رضایت آنها را جلب کند.

فروش سیم کارت ها به روش غیرقانونی پیگرد قضایی دارد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Simkart و آدرس simkartii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com