عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 46
نویسنده : سیم کارت

پلاژن تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟ ان روش همانند پی آر پی (PRP) و پلا سماجت جدیدترین روش جوانسازی پوست است

پلاژن تراپی مکانیزمی مایکرو (کوچک مقیاس) و با نفوذ به لایه‌های زیرین سطح پوست همانند بوتاکس باعث جوانسازی پوست، رفع چین و چروک و افزایش استحکام و سلامت بافت می شود

پلاژن تراپی‌ فرایندی است که با استفاده از دستگاه پلاژن ساخت صنایع لومینس – Luminesce   industries – اجرا می‌شود

. فرایند پلاژن تراپی از جمله فرایند‌های غیرتهاجمی زیبایی درمانی و مناسب برای صورت محسوب می‌شود که به صورت تخصصی در کلینیک زیبایی سپیدار  بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو تهرانپارس) انجام می شود.

پلاژن تراپی شرق تهران (پلاژن تراپی تهرانپارس) با استفاده از روش‌های مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست و امواج رادیویی پرسرعت با طول موج کوتاه به تحریک و فعالسازی عضلات صورت (و در مواردی بدن) پرداخته می‌شود.

اگر بخواهیم یکی از بهترین مراکز پلاژن تراپی شرق تهران (پلاژن تراپی تهرانپارس) را نام ببریم به جرات می توان از کلینیک زیبایی سپیدار نام برد.


تاریخ : چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 26
نویسنده : سیم کارت

اطباءطب سنتیراه های بسیار جالبی برای درمان ورم پا با داروهای گیاهی دارند

بعضی از گیاهان در طب سنتی ایرانی، برای درمان ورم پا و گردش خون در پا مفید هستند و احتباس آب بدن را از بین می برد. برای درمان ورم پا می توان از گیاهان به صورت تنتوره، دم کرده یا خیسانده استفاده کرد.

برای درمان ورم پا در طب ایرانی راه‌ها و روش‌های گوناگونی وجود دارد که در این بخش از طب بوعلی چند نسخه گیاهی و طبیعی برای رفع ورم پا به شما معرفی می کنیم که می توانند برای درمان این مشکل موثر واقع شوند.

 

 طب سنتی و درمان ورم پا

ورم یا همان آماس یک وضعیت سلامتی است که در آن مایع در بافت انباشته می شود و ورم را ایجاد می کند.

این وضعیت اغلب در قسمتهای خاصی از بدن،مانند:دست ها ،پاها، مچ پا و یا بر تمام بدن نیز تاثیر میگذارد.

ادامه مقاله را در سایت بخوانید


تاریخ : چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 28
نویسنده : سیم کارت

 

خرید سیم کارت های ایرانسل مانند سیم کارت های همراه اول در بازار سیم کارت از محبوبیت خاصی برخوردار است. ایرانسل در جهت رضایت کاربران سیم کارت های خود و همچنین برای در دست گرفتن بازار فروش سیم کارت، طرح های متنوعی را به کاربران ارائه داده است. با این حال یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانسل با آن روبه رو می‌شوند اتمام بسته اینترنت خریداری شده و مصرف اینترنت با تعرفه آزاد است. با توجه به تفاوت قابل توجه تعرفه آزاد با تعرفه‌ی بسته‌های اینترنت، این اشتباه می‌تواند هزینه زیادی را برای مشترکان تلفن همراه در بر داشته باشد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند به چند روش نسبت به غیر فعال کردن،اینترنت با تعرفه آزاد اقدام کنند تا در صورتی که بسته اینترنت خریداری شده به اتمام رسید، اینترنت قطع شود و با تعرفه آزاد محاسبه نشود. البته در صورت نیاز امکان فعال کردن اینترنت با تعرفه آزاد نیز وجود دارد.

یکی از روش‌های ساده جهت غیر فعال کردن اینترنت آزاد ایرانسل استفاده از کد دستوری می‌باشد. تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره 555 ستاره 3 ستاره 2 ستاره 3 مربع #3*2*3*555* اینترنت با تعرفه آزاد را قطع نمایند. پس از شماره گیری کد دستوری ذکر شده با ارسال عدد یک پیامکی مبنی بر غیر فعال شدن اینترنت تعرفه آزاد با متن"مشترک گرامی، شما تعرفه طرح کنترل مصرف آزاد را به صورت رایگان فعال کرده اید" ارسال می‌شود.

روش دیگر جهت غیر فعال کردن اینترنت با تعرفه آزاد ایرانسل استفاده از اپلیکیشن "ایرانسل منمی‌باشد. برای این کار لازم است وارد اپلیکیشن ایرانسل من شده و از بخش سایر گزیته طرح کنترل مصرف آزاد را انتخاب کنید در این بخش می‌توانید نسبت به فعالسازی این سرویس اقدام کنید. دقت نمایید که در هر روز فقط یک بار می‌توانید این تغییر را انجام دهید. پس از فعالسازی پیامک برای کاربر ارسال می‌شود.

در صورتی که طرح محدودسازی برای شما فعال باشد، گزینه «غیرفعالسازی» نمایش داده می‌شود و می‌توانید با انتخاب آن دوباره از امکان استفاده از اینترنت بدون بسته را فراهم سازید


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Simkart و آدرس simkartii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com